Старши експерт в сектор „Информационно обслужване“, отдел „Договаряне, обработка и контрол на изпълнението на медицинска, дентална помощ и аптеки“ в РЗОК град Пазарджик, при следните условия:
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- образование: Висше;
- степен на образование: бакалавър;
- професионален опит: 1 (една) година;
или
- минимален ранг за заемане на длъжността: V-ти младши.
2. Специалности, по които е придобито образованието: математика, информатика или техническо образование;
3. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в специални нормативни актове: няма.
4. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика: компютърна грамотност/дигитална компетентност.
5. Начин за провеждане на конкурса: тест, интервю.
6. Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурс /Приложение № 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл;
- копие от диплома за придобита образователна-квалификационна степен (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища);
- копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
- в случай, че кандидатът притежава съответният ранг за изпълнение на длъжността, представя копие от служебна книжка;
- копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
- копия от други документи по преценка на кандидата;
7. Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок след публикуване на обявлението в сградата на РЗОК град Пазарджик, ул. „11-ти Август“ № 2, стая № 6, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа. Лице за контакт: Стоянка Жечева, тел: 034/ 402 145. Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адрес: sgecheva@paz.nhif.bg, като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Краен срок за подаване на документите - до 17.00 часа на 26.10.2020 година включително.
8. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на НЗОК.
9. Описание на длъжността:
Отговаря за изграждането, поддържането и актуализирането на регистрите в ИИС на НЗОК и РЗОК. Участва в обработката на отчетите на договорните партньори, съгласно нормативната уредба и изискванията на НЗОК, както и съответно на ИИС на НЗОК. Анализира, обучава и подпомага работата на експертите в звеното и решава създалите се проблеми.
10. Минимален размер на основната заплата определена за длъжността: 610,00 лв. (основният размер на заплатата за длъжността се определя от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението).
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от http://www.nhif.bg/