Магазин за специализирана техника - компютри, лаптопи, телефони и всякакъв тип аксесоари за тях търси да назначи продавач-консултант за свой търговски обект в град София.
Вашите задължения са:
-Обслужване на клиентите и извършване на продажби на продуктите, предлагани в магазина.
- Консултиране на клиентите за качествата на предлаганите стоки и информиране за техните характеристики.
-Отговорност за даваната информация и издаване на фактури и касови бележки.
-Поддържане на работната среда според фирмените стандарти .
-Приемане, подреждане и аранжиране на стоката.
-Приемане на устройства за ремонт.
-Следене за наличието на етикети и означение за продажната цена на предлаганите продукти.
Професионални изисквания:
- Висока компютърна и техническа грамотност.
- Познания в областта на компютърната техника.
- Търговски умения.
- Добро владеене на Английски език на разговорно ниво.
- Опит на подобна позиция е предимство.
Личностни изисквания:
- Добри комуникативни умения
- Отговорност
- Добра работа в екип
Ние Ви предлагаме:
- Работа в млад и динамичен екип
- Спокойна и приятна работна атмосфера
- Твърдо месечно заплащане + допълнително възнаграждение според постигнатите лични резултати
- Работно време на смени.
Ако нашето предложение Ви интересува, изпратете актуална АВТОБИОГРАФИЯ СЪС СНИМКА.
Контакт ще бъде установен само с одобрените по документи кандидати.